Specificații produs
Autor
Neagu Abe Andreea
Editură
Paper Dreams
Număr pagini și format
Cartea 1: 146 pg/A5
Cartea 2:44 pg/A4
Anul publicării
2024
Cartea te va ajuta să:
- Cunoști etapele de dezvoltare ale joculului și modurile în care potențează dezvoltarea copilului tău
- Înțelegi principalele teorii actuale ale proceselor psihologice de autoreglare, ca proces de bază în funcționarea noastră psihologică sănătoasă
- Descoperi un model clar de psihoeducație pe teme legate de conștientizare emoțională, corporală și cognitivă
- Descoperi un model clar de creștere a abilităților de autoreglare la copii și preadolescenți
- Înveți să folosești niște tehnici specifice de autoreglare împreună cu copilul tău
- Descoperi peste 100 de tehnici concrete prin care îți poți susține copilul în dezvoltarea și menținerea abilităților de autoreglare
- Cunoști etapele de dezvoltare ale joculului și modurile în care potențează dezvoltarea copilului tău
- Înțelegi principalele teorii actuale ale proceselor psihologice de autoreglare, ca proces de bază în funcționarea noastră psihologică sănătoasă
- Descoperi un model clar de psihoeducație pe teme legate de conștientizare emoțională, corporală și cognitivă
- Descoperi un model clar de creștere a abilităților de autoreglare la copii și preadolescenți
- Înveți să folosești niște tehnici specifice de autoreglare împreună cu copilul tău
- Descoperi peste 100 de tehnici concrete prin care îți poți susține copilul în dezvoltarea și menținerea abilităților de autoreglare
Descriere
Am scris „Tehnici de autoreglare prin joc pentru părinți și copii” ca adaptare a primei cărți scrise de mine, cu aceeași tematică, în urma cererii părinților de a duce și acasă instrumentele utile de autoreglare pe care le-au descoperit în terapia de familie sau terapia copilului realizată cu mine.
Lipsa de autoreglare arată ca toate acele probleme ale copiilor (și adulților) ușor etichetate ca fiind diverse diagnostice. Însă, în spatele comportamentelor opoziționiste sau provocatoare, în spatele etichetelor de „copil agresiv” sau „antisocial” sau „hiperactiv și neatent” sau „copil retras”și multe altele asemenea, stau adesea o serie de factori interni și externi care creează aceste comportamente dezadaptative.
În carte am explicat pe larg cum se ajunge la disreglare și cum putem susține copiii în a crea abilități de autoreglare funcționale, care vor preveni apariția problemelor copilăriei, de tipul celor menționate mai sus.
Am scris „Tehnici de autoreglare prin joc pentru părinți și copii” ca adaptare a primei cărți scrise de mine, cu aceeași tematică, în urma cererii părinților de a duce și acasă instrumentele utile de autoreglare pe care le-au descoperit în terapia de familie sau terapia copilului realizată cu mine.
Lipsa de autoreglare arată ca toate acele probleme ale copiilor (și adulților) ușor etichetate ca fiind diverse diagnostice. Însă, în spatele comportamentelor opoziționiste sau provocatoare, în spatele etichetelor de „copil agresiv” sau „antisocial” sau „hiperactiv și neatent” sau „copil retras”și multe altele asemenea, stau adesea o serie de factori interni și externi care creează aceste comportamente dezadaptative.
În carte am explicat pe larg cum se ajunge la disreglare și cum putem susține copiii în a crea abilități de autoreglare funcționale, care vor preveni apariția problemelor copilăriei, de tipul celor menționate mai sus.
Cartea este împărțită în 2 exemplare:
- Primul exemplar adresează principalele teorii ale autoreglarii, pe cele mai multe planuri de funcționare: corporal, emoțional, cognitiv, comportamental și relațional. Sunt privite toate aceste planuri prin intermediul unui studiu de caz. De asemenea, sunt explicate toate tehnicile de autoreglare pe care le vei regăsi pe carduri.
- Al doilea exemplar cuprinde peste 110 carduri de autoreglare decupabile. Aceste carduri prezintă tehnici terapeutice de autoreglare, pe 4 planuri de funcționare: carduri cu tehnici de autoreglare coreglare în relație, carduri cu tehnici de autoreglare corporală, carduri cu tehnici de autoreglare emoțională și carduri cu tehnici de autoreglare cognitivă.
Cartea este împărțită în 2 exemplare:
- Primul exemplar adresează principalele teorii ale autoreglarii, pe cele mai multe planuri de funcționare: corporal, emoțional, cognitiv, comportamental și relațional. Sunt privite toate aceste planuri prin intermediul unui studiu de caz. De asemenea, sunt explicate toate tehnicile de autoreglare pe care le vei regăsi pe carduri.
- Al doilea exemplar cuprinde peste 110 carduri de autoreglare decupabile. Aceste carduri prezintă tehnici terapeutice de autoreglare, pe 4 planuri de funcționare: carduri cu tehnici de autoreglare coreglare în relație, carduri cu tehnici de autoreglare corporală, carduri cu tehnici de autoreglare emoțională și carduri cu tehnici de autoreglare cognitivă.
BONUS
CARTE 2 in 1
Partea a doua a cărții conține 110 CARDURI
cu tehnici de autoreglare
În carte vei găsi peste 110 carduri decupabile, cu tehnici de autorelgare prin joc create de autor, pentru a putea fi folosite în relația directă cu copilul tău.
În carte vei găsi peste 110 carduri decupabile, cu tehnici terapeutice create de autor,
pentru a putea fi folosite în lucrul direct cu copilul tău (vârste recomandate între 6-14 ani), dar pot fi adaptate și la vârste mai mici sau mai mari
Poți cumpăra cartea dacă:
*Ești părinte și…
*Copilul tău ar putea beneficia de dezvoltarea sau îmbunătățirea abilităților de autoreglare
*Copilul tău se disreglează frecvent, manifestându-se prin comportamente dezadaptative sau prin gânduri negative sau prin intensitate/copleșire/ blocaje emoționale sau prin manifestări corporale de tip somatizări sau hiperactivitate.
*Vrei un model prin care să te poți autoregla tu, pentru a-l ajuta ulterior pe copilul tău să se autoregleze
*Vrei să folosești niste tehnici potrivite nivelului de dezvoltare al copilului tău.
*Crezi în puterea transformativă a jocului.
*Ești părinte și…
*Copilul tău ar putea beneficia de dezvoltarea sau îmbunătățirea abilităților de autoreglare
*Copilul tău se disreglează frecvent, manifestându-se prin comportamente dezadaptative sau prin gânduri negative sau prin intensitate/copleșire/ blocaje emoționale sau prin manifestări corporale de tip somatizări sau hiperactivitate.
*Vrei un model prin care să te poți autoregla tu, pentru a-l ajuta ulterior pe copilul tău să se autoregleze
*Vrei să folosești niste tehnici potrivite nivelului de dezvoltare al copilului tău.
*Crezi în puterea transformativă a jocului.
Despre autor
Andreea Abe Neagu este specialistă în sănătate mintală, supraspecializată în evaluare și intervenție terapeutică cu copii, adolescenți, familii, părinti, dar și cu adulți.
Are specializări naționale și internaționale multiple în psihologie clinică, psihoterapie integrativă, terapie prin joc, terapie de familie, dramaterapie și terapia adultului. De asemenea, este supervizor, formator și speaker în toate aceste specializari.
Lucrează în practica privată și în colaborări cu diverse instituții și are o prezență activă în mediile de informare online.
Mai multe informații despre formările și acreditările ei găsești aici.